Acasa Anunturi Evenimente/Stiri Tur Virtual Galerie foto

Programul de lucru cu publicul al secretariatului Colegiului Național „B.P. Hasdeu” pentru perioada suspendării cursurilor școlare

Autor: secretariat hasdeu | 09-11-2020

Accesul în secretariat este restricționat. Solicitările pentru eliberarea documentelor vor fi transmise electronic - pe adresa de email secretariathasdeu@yahoo.com. Cererile primite până în ora 14.00 a fiecărei zile vor fi soluționate în următoarele 2 zile lucrătoare.
Documentele solicitate vor fi eliberate tot electronic. Doar în cazul în care se dorește documentul „în original” este necesară deplasarea solicitantului la școală pentru primirea acestuia de la un reprezentant al secretariatului sau de la agentul Poliției locale.
Vă rugăm ca în momentul în care formulați cererea pentru eliberarea documentului să formulați și modalitatea de primire a acestuia: pe email sau prin prezentarea la școală.


Conducerea colegiului


[Inapoi]
© BPH 2010-2012